Makana (be)staat! + movie - Reisverslag uit Kareedouw, Zuid-Afrika van Rianne Spijkerboer - WaarBenJij.nu Makana (be)staat! + movie - Reisverslag uit Kareedouw, Zuid-Afrika van Rianne Spijkerboer - WaarBenJij.nu

Makana (be)staat! + movie

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

01 November 2020 | Zuid-Afrika, Kareedouw

Ik heb goed nieuws! Het huis Makana (be)staat!

Afgelopen juli is er begonnen met de bouw van het huis en ondertussen staan de muren en zit het dak erop. Super om te zien! De aannemer heeft goed werk geleverd en daar ben ik blij mee.

Het is alleen zo, het huis staat, maar het moet nog een thuis worden. Eerlijk gezegd heb ik financiën nodig om het af te maken. De keuken, de badkamer, meubels, verf... noem maar op...

Zoals ik eerder verteld heb is dit een (t)huis om te delen. Makana, wat betekend 'geschenk'. Een geschenk voor veel anderen en mij. Mijn gebed is dat God deze plek zal gebruiken om Zijn Koninkrijk te bouwen. Ik moet dan denken aan zendingsteams die ons komen ondersteunen. Weekenden voor kleine groepen, waarin we samen opgebouwd worden. Bijvoorbeeld de vrouwen van de boerderij, of de jongeren van onze gemeente...
Maar ook ochtenden in de woonkamer, voor Bijbelstudies en bidstonden. Een avond bij de braai (barbecue) voor families, waarin relaties zullen groeien.

Hieronder zien jullie een filmpje om een indruk te krijgen van het huis en de visie.



Mochten jullie mee willen bouwen aan Gods Koninkrijk, dan kan dat door gebed en financiële ondersteuning. Wanneer het huis een thuis is, en we mogen weer vliegen.... dan bent u van harte welkom!

Groeten uit het Zuiden,
Rianne

Giften voor het Makana (t)huis
Jeugd met een Opdracht
NL38 RABO 0326 5210 62
O.v.v. 2728 Makana huis

  • 01 November 2020 - 19:34

    Jacob:

    Dag Rianne,
    Geweldig om te zien, hoe je wens en missie gezegend wordt door God.
    We wensen je Zijn voortdurende leiding en Spirit om door te gaan.
    Groet, Joke en Jacob

  • 01 November 2020 - 23:02

    Sjack Haaksema:

    Wow wat een gaaf bericht, moge God je verder zegenen op de weg die je gaat.

  • 05 November 2020 - 15:40

    Jan De Zwaan:

    Dag Rianne,
    Hoe kan ik aan jouw e-mailadres komen?
    Groet, Jan.

  • 05 November 2020 - 18:03

    Rianne Spijkerboer:

    Het email adres van mij is makanahuis@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Vertrek op !6 mei 2019

Actief sinds 15 Jan. 2019
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 7643

Voorgaande reizen:

16 Mei 2019 - 16 Mei 2029

De reizen naar Afrika van de afgelopen jaren

16 Mei 2019 - 16 Mei 2029

16 mei 2019

Landen bezocht: