Steun Makana om het tot een thuis te maken - Reisverslag uit Kareedouw, Zuid-Afrika van Rianne Spijkerboer - WaarBenJij.nu Steun Makana om het tot een thuis te maken - Reisverslag uit Kareedouw, Zuid-Afrika van Rianne Spijkerboer - WaarBenJij.nu

Steun Makana om het tot een thuis te maken

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

10 Februari 2021 | Zuid-Afrika, Kareedouw

Dag allemaal!

Hier een update over het Makana Huis.

Makana, een (t)huis om te delen met anderen, met het doel om gastvrijheid te tonen, discipelschap plaats te laten vinden en zendingsteams een onderkomen te geven.

De afgelopen maanden is er hard gewerkt door de lokale aannemer en zijn team om het huis te bouwen. Ook samen een aantal vrienden hebben we het huis geschilderd en alle struiken uit de tuin gehaald.

Het is allemaal voorspoedig gegaan en ik ben blij met het resultaat. Het is een prachtig huis geworden dat veel mogelijkheden biedt. Het heeft een ruime woonkamer en meerdere slaapkamers zodat gasten kunnen blijven slapen.

Door jullie ondersteuning kon ik de afgelopen periode het hele huis laten betegelen, het plafon er in laten brengen en het huis binnen en buiten verven. Ook komen binnenkort de zonnepanelen op het dak.

Ik kan niet wachten om het in te richten! Maar... het is wel handig als eerst de elektriciteit is gedaan, toiletten zijn geplaatst, plinten ingebracht, dakgoten om het regenwater op te vangen, een omheining en wat van een keukenblok? Kortom het is nog niet af. Deze week zit ik met de aannemer om tafel wat ik met het geld kan doen wat ik nu beschikbaar heb. Ook het bouwbedrijf gaat kijken waar zij kunnen helpen om de kosten lager te maken. Hoe gaaf is dat? Mochten jullie dit initiatief ook willen steunen, dan kan dat.

Ik wens je een fijne dag.
Groeten uit het Zuiden, ook van Amber :)

Rianne

Rianne Spijkerboer
makanahuis@gmail.com

• 03 Maart 2021 - 19:30

Liesbeth Otten:

Fijn om weer van jou en Amber te horen Rianne. Mooi dat er steeds vooruitgang in zit.
    Zegen gewenst en dat het verder voorspoedig mag gaan. Groetjes, Liesbeth

• 03 Maart 2021 - 19:32

Liesbeth Nog Eens:

Grappig!!!!!! Dat Amber mee deed met de communicatie! Dat had ik gemist.